August Beauty Favourites

DSC_0490Welcome back, guys! Today’s article includes my monthly favourites for the month of August, which has been quite amazing for me! I spent some precious time in the mountains as well as by the seaside with my family and my closest friends, read a few (and am still reading) good books, studied for my driving licence theory exams and passed them, and during that time used these products that brought confidence back into my life in a way. As soon as you’re done reading the post, let me know how your month went in the comment section below. So without further ado, let’s see what my favourites are.

Здравейте отново! Днешната статия включва любимите ми продукти за месец Август, който ми остави много хубави спомени. Споделих приятни мигове в планината и на морето със семейството ми и най-близките ми приятели, прочетох няколко (и все още чета) чудесни книги, учих за шофьорски листовки и ги взех, а по време на тези и много други неща използвах тези продукти, които ми помагаха да се чувствам уверено. Когато прочетете публикацията, коментирайте отдолу как е минал вашият месец Август. Така че без излишни думи, нека започна с продуктите:

DSC_0484Zara Woman Oriental Eau de toilette
This has been my go-to fragrance since the day I bought it. It is a fresh combination between an oriantal and fruity scent and basically smells gorgeous.

Този аромат го нося почти всеки ден, откакто го купих. Свежа комбинация от ориенталски и цветни нотки, просто мирише прекрасно.DSC_0475Boucheron Paris Perfumed Body Lotion
Not only is this a lotion and perfume in one, but also leaves tiny glitter pieces on your body when you apply it. The scent is lovely, perhaps similar to the Zara one, but much less sweeter. It’s longlasting, especially the glitter.

Не само е лосион и парфюм, но съдържа и малки частички брокат. Ароматът е нежен, подобен на този от Зара, но не толкова сладък. Издържа дълго, особено брокатът.
DSC_0481Maybelline’s Lash Sensational Mascara in Waterproof
This mascara has been basically everywhere – in blogs, YouTube. It is definitely a goodie! I bought it in the waterfroof version, because waterproof mascaras are said to keep your lashes curled for a longer time – this turned out to be true, knowing that normally my lashes grow straight. Well, not with this mascara. Keeps lashes curled, long and voluminous for a long time and does not smudge at all.

Тази спирала е навсякъде – в блогове, в YouTube. Определено е добра! Купих водоустойчивата й версия, защото научих, че те държат миглите ти извити по-дълго време – и се оказа точно така, имайки предвид и моите праворастящи мигли. Спиралата прави миглите извити, дълги и им придава обем без изобщо да се размазва.

DSC_0483 DSC_0487Maybelline’s Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h in Black Chrome
I’m not the typical eyeliner girl, but this one is quite a good one. When applied, it stays for a long time and even if I rub my eyes, it’s still there and it’s not even waterproof. Some sort of magic I suspect.

Не съм типичното момиче, което винаги носи очна линия, но точно този продукт е наистина добрър. Стои за дълго време и дори да си пипна окото, не се размазва изобщо, а дори не е водоустойчива. Някаква магия подозирам.

DSC_0474Le Petit Marseillais Hydrating Shower Gel
Okay, I probably bought them because of their outstanding smells but who doesn’t like a nice scent while showering? I know I do. And not only do they smell good but hydrate the skin very well and do not irritate it. I’d definitely buy more of these as they have quite a few more scents to offer such as vanilla, orange blossom, almond, etc.

Добре, вероятно съм ги купила заради аромата им, но кой не обича да му мирише на свежо по време на къпане? Аз със сигурност. И не само миришат добре, но и хидратират кожата и не я дразнят. Най-вероятно ще купя още от тях, тъй като предлагат и други аромати като ванилия, портокалов цвят, бадем и др.DSC_0476 Nivea Double Effect Make-up Remover
I loved this one! To be honest, I did not expect it to be that good. I remove my waterproof mascara with it and all the other products on my face and it performs amazingly! It doesn’t irritate or dry my skin at all. Actually, it moisturises it and leaves an oily feeling after application, which means you have to rinse it off at the end.

Много го харесвам! Ако трябва да съм честна, не очаквах да е толкова добър. Премахвам водоустойчивата си спирала с него и всички останали неща по лицето ми и се справя чудесно! Не дразни кожата изобщо. Всъщност я подхранва и оставя лек мазен слой, който после трябва да измиете, но хидратира много кожата особено около очите.

DSC_0480SVR Lysalpha Purifying Foaming Gel
This is an ordinary foaming gel. However, it outstandingly cleanses the face and mattifies it, which is all I need in the morning, or sometimes in the evening before bed.

Това е обикновен гел за лице, който става на пяна. Но много добре почиства кожата и я матира. Точно това, от което имаме нужда всяка сутрин и понякога вечерта преди лягане.DSC_0479Syoss Supreme Selection Restore hair Mask
This is a lovely mask with 3 in 1 formula. I try to use it once or twice a week and sometimes apply a little of it on dry hair. It makes my hair soft and brings its natural shine back to it. I’ve had many compliments on my hair recently and today I’m sharing two of my favourite hair products.

Използвам тази 3 в 1 маска веднъж или два пъти седмично и понякога слагам малко на суха коса. Прави я мека и бляскава. Получавала съм комплименти за косата ми и днес споделям с вас два от любимите ми продукти.DSC_0492Schwarzkopf Professional Arter Sun Treatment
I’ve been using this a lot especially after my summer vacation. It protects the hair from the sun, rebuilds the cells and makes it feel soft and untangled.

Използвам го доста особено след лятната почивка. Предпазва косата от слънцето, възстановява до вътрешността на косата, прави я мека и я разплита.DSC_0493Nivea Med Protection Lip Balm with SPF 15
Lovely formula that moisturises the lips, protects them from the UV rays and keeps them soft for a good amount of time.

Този балсам подхранва устните, предпазва ги от UV лъчите и ги прави меки за дълго време.DSC_0477Vademecum Non-Stop White Toothpaste
In honesty, I’m not estremely particular with toothpaste, but I love this one because it tastes good and has defintely made my teeth whiter. It also counts as a mouthwash which is a plus – we don’t always have time to use a mouthwash, do we?

Честно казано не съм прекалено конкретна за това каква паста за зъби използвам, но тази е много добра и се отличава от други по вкуса си. Освен това забелязвам, че зъбите ми са доста по-бели. Може да се използва и като вода за уста, което е голям плюс, тъй като невинаги имаме време да използваме всички въможни продукти в банята.

What are your favourites? How did your month go? Let me know in the comments below!
Кои са вашите любими продукти? Как мина месецът ви? Коментирайте долу!

4 thoughts on “August Beauty Favourites

Leave a comment